Valníkový automobilový točnicový přívěs VLH ocelový

Valníkový automobilový točnicový přívěs VLH ocelový DUMET-ZNZ

Základem valníkových nástaveb je ocelová svařená přepravní skříň K podvozku je nástavba připevněná dvěma páry pevných a dvěma páry pružných uložení. Vnitřek je lakován potravinářskou barvou Axapur U 2054.

Pro možnost plnění volným sypáním je v horní části komory plnicí otvor s víkem. Vyprazdňování komory je možný dvěma způsoby. Pomocí příčného šneku a dvou podélných šneků, přičemž příčný šnek dopravuje materiál do podavače ze kterého je pneumaticky dopraven do zásobníku. Při druhé možnosti se otevře přední čelo příčného šneku a materiál je pak pouze mechanicky vyhrnován.

Zdroj tlakového vzduchu a hydrauliky je použito z tažného vozidla.

Dopravní zařízení se skládá z jednoho příčného a dvou podélných šneků, rotačního podavače a dopravních hadic. Šneky i podavač pohání jednotlivé hydromotory pomocí řetězových převodů. Rozvod vzduchu je proveden trubkami s přírubami a hadicemi.

Točnicové automobilové přívěsy jsme schopni postavit téměř na všech podvozcích splňujících určité parametry. Dnes se ke stavbě převážně využívá podvozku značky PANAV.

Technické parametry přepravníku VLH DUMET-ZNZ:

HMOTNOSTI:

  • celková:                18 000 kg
  • pohotovostní:  cca  5 000 kg
  • užitečná:         cca 13 000 kg

 

ROZMĚRY NÁSTAVBY:

  • délka: 5 000 mm
  • šířka:   2 500 mm
  • výška: 1 800 mm
  • objem skříně: 20 m3

FotoGalerie