Hledat
Valníkový automobilový točnicový přívěs VLH ocelový
Základem valníkových nástaveb je ocelová svařená přepravní skříň K podvozku je nástavba připevněná dvěma páry pevných a dvěma páry pružných uložení. Vnitřek je lakován potravinářskou barvou Axapur U 2054.
Pro možnost plnění volným sypáním je v horní části komory plnicí otvor s víkem. Vyprazdňování komory je možný dvěma způsoby. Pomocí příčného šneku a dvou podélných šneků, přičemž příčný šnek dopravuje materiál do podavače ze kterého je pneumaticky dopraven do zásobníku. Při druhé možnosti se otevře přední čelo příčného šneku a materiál je pak pouze mechanicky vyhrnován.
Zdroj tlakového vzduchu a hydrauliky je použito z tažného vozidla.
Dopravní zařízení se skládá z jednoho příčného a dvou podélných šneků, rotačního podavače a dopravních hadic. Šneky i podavač pohání jednotlivé hydromotory pomocí řetězových převodů. Rozvod vzduchu je proveden trubkami s přírubami a hadicemi.
Točnicové automobilové přívěsy jsme schopni postavit téměř na všech podvozcích splňujících určité parametry. Dnes se ke stavbě převážně využívá podvozku značky PANAV.
Technické parametry přepravníku VLH DUMET-ZNZ:
HMOTNOSTI:
- celková: 18 000 kg
- pohotovostní: cca 5 000 kg
- užitečná: cca 13 000 kg
ROZMĚRY NÁSTAVBY:
- délka: 5 000 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 1 800 mm
- objem skříně: 20 m3